Новини

Городоцька міська рада оголошує конкурс на вакансію юриста

Вимоги до кандидатів: вища юридична освіта, досвід роботи за професією, знання законодавства України та української мови на високому рівні; вміння працювати на комп'ютері в режимі досвідченого користувача, відповідальність та самоорганізація, уважність, дисциплінованість, комунікабельність, спрямованість на результат.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Городоцької міської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";
- копію документа, який посвідчує особу та ідентифікаційного коду;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Розгорнуте резюме з детальним описом досвіду роботи або мотиваційним листом надсилати на адресу Городоцької міської ради.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: 32000 м. Городок, вул. Грушевського, 53. Городоцька міська рада. Детальна інформація про умови конкурсу надається за телефоном: 3-12-33.

Відео новини

Корисні лінки

Єдина країна
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Урядова телефонна ''Гаряча лінія''
Хмельницька обласна державна адміністрація