Новини

Оголошення

 Виконавчий комітет Городоцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
- реєстратора місця проживання.
Умови конкурсу:
У конкурсі на заміщення вакантної посади реєстратора місця проживання можуть брати участь громадяни України які:
- мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування («Правознавство») за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом не менше 3 років;
- досконало володіють державною мовою;
- володіють навичками використання комп’ютерної техніки та інформаційних технологій.
Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі у конкурсі необхідно подати:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Документи подаються особисто протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати за адресою: м. Городок вул. Грушевського, 53 або за телефоном          3-12-33.

Відео новини

Корисні лінки

Єдина країна
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Урядова телефонна ''Гаряча лінія''
Хмельницька обласна державна адміністрація