Дослідження: «Чорна п’ятниця» – найвідоміший розпродаж серед українців (87%), далі йдуть новорічний (57%) та різдвяний (45%)

0

Дослідження: «Чорна п’ятниця» – найвідоміший розпродаж серед українців (87%), далі йдуть новорічний (57%) та різдвяний (45%)

Дослідження: «Чорна п’ятниця» – найвідоміший розпродаж серед українців (87%), далі йдуть новорічний (57%) та різдвяний (45%)

Дані дослідження Kantar online TRACK, проведеного в жовтні 2021, свідчать про те, що українці добре знають про розпродажі, найбільше — про «Чорну п’ятницю» (Black Friday). Про цю акцію відомо 87% опитаних, за нею слідують зимові розпродажі – новорічний (57%) та різдвяний (45%).

Серед обізнаних щодо розпродажів українців 53% відповіли, що роблять покупки на розпродажі до Чорної п’ятниці, 30% – на новорічному розпродажі та 18% – на різдвяному. Наразі 71% планують придбати товари на новорічному розпродажі, 66% – на різдвяному та 64% – на Чорну п’ятницю.

Покупки на Чорну п’ятницю більш поширені серед молоді – 62% опитаних віком 18-29 років відповіли, що зазвичай купують товари під час цього розпродажу. Нині 73% молоді планують покупки на Чорну п’ятницю (проти 53% та 64% по вибірці в цілому).

На Чорну п’ятницю купувати планують передусім одяг (42%), а також побутову техніку (34%), взуття (30%), смартфони та мобільні телефони (28%), подарунки (23%), товари для дому (23%) та косметику і парфуми (22%). Близько половини збираються витратити на покупки до 3 000 грн (48%).

Ті, хто планують робити покупки на Чорну п’ятницю, вбачають у цьому розпродажі передусім нагоду придбати щось за знижками (52%), а також можливість придбати багато різних товарів разом за зниженою ціною (41%). Серед тих, хто не планує купувати щось на Чорну п’ятницю, побутує думка, що цей розпродаж є обманом (37%). 32% не планують купувати нічого, адже вони економлять.

Дослідження: "Чорна п’ятниця" – найвідоміший розпродаж серед українців (87%), далі йдуть новорічний (57%) та різдвяний (45%)

Опитування репрезентує міське населення України у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону. Обсяг вибірки 1000 респондентів. Метод — онлайн-опитування (проникнення інтернету в цій групі – 84%), вибірка з квотами за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Джерело: Kantar Україна