lifecell оголосив результати 3 кварталу 2021 року: чистий дохід зріс до 173,8 млн грн, абонбаза — до 8,9 млн, середні витрати абонентів — до 83 грн

0

lifecell оголосив результати 3 кварталу 2021 року: чистий дохід зріс до 173,8 млн грн, абонбаза — до 8,9 млн, середні витрати абонентів — до 83 грн

lifecell оголосив результати 3 кварталу 2021 року: чистий дохід зріс до 173,8 млн грн, абонбаза — до 8,9 млн, середні витрати абонентів — до 83 грн

Оператор lifecell підсумував фінансові та операційні результати діяльності за третій квартал 2021 року.

У 3 кв. 2021 р. дохід lifecell збільшився на 23.7% на річній основі ― до 2,159.2 млн грн, як порівняти з 1,745.5 млн грн у 3 кв. 2020 р., головним чином завдяки зростанню ARPU і збільшенню доходу від передачі даних.

Показник EBITDA збільшився на 34.5% на річній основі ― до 1,224.0 млн грн проти 909.8 млн грн у 3 кв. 2020 р. В результаті маржа EBITDA в 3 кв. 2021 р. зросла до 56.7%, як порівняти з 52.1% в аналогічному періоді 2020 р. Це відбулося здебільшого завдяки значному зростанню доходу.

Фінансові дані lifecellКварталДев’ять місяців
3 кв. 20203 кв. 2021Річний
% змін
9M209M21Річний
% змін
Дохід, млн грн 1,745.5 2,159.223.7% 4,922.0 6,076.323.5%
EBITDA, млн грн909.81,224.034.5%2,588.03,432.232.6%
EBITDA маржа (%)52.1%56.7% 4.6пп52.6%56.5% 3.9пп
Чистий прибуток / (збиток), млн грн36.8173.8372.3%(148.1)373.0(351.9%)
Капітальні інвестиції, млн грн 860.6 713.7 (17.1%) 1,936.7 2,274.317.4%

В 3 кв. 2021 р. капітальні інвестиції зменшилися на 17.1% ― до 713.7 млн грн проти 860.6 млн грн у 3 кв. 2020 р. За звітний період lifecell зафіксував зростання чистого прибутку на 372.3% ― до 173.8 млн грн, як порівняти з 36.8 млн грн у 3 кв. 2020 р.

Активна 3-місячна абонентська база зросла на 14.1% на річній основі — до 8.9 млн проти 7.8 млн абонентів у 3 кв. 2020 р. здебільшого завдяки регіональним тарифним планам і наповненню пакетів послуг.

Активна 3-місячна абонентська база 4.5G-користувачів зросла на 40% на річній основі й склала 71% від загальної кількості дата-користувачів станом на кінець 3 кв. 2021 р. Збільшення кількості 4.5G-користувачів сприяло збільшенню споживання дата-трафіку. Відповідно середнє місячне споживання даних на одного користувача в 3 кв. 2021 р. зросло на 14% на річній основі.

3 кв. 202 кв. 213 кв. 21Річний
% змін
Квартальний % змін
Кількість абонентів, млн. 9.1 9.5 9.98.8%4.2%
Активних (3 місяці)7.88.48.914.1%6.0%
MoU хвилини (12 місяців)180.8186.8180.6(0.1%)(3.3%)
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн.64.771.974.214.7%3.2%
Активних (3 місяці), грн.76.381.983.08.8%1.3%

У звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 8.8% на річній основі й склав 83.0 грн, як порівняти з 76.3 грн у 3 кв. 2020 р. Таке зростання переважно зумовлене збільшенням споживання даних. Водночас показник активного 12-місячного MoU зменшився на 0.1% на річній основі ― до 180.6 хвилин проти 180.8 хвилин у 3 кв. 2020 р.

lifecell залишався лідером за показником проникнення смартфонів у мережі, який на кінець 3 кв. 2021 р. сягнув 83%. Згідно з глобальною стратегією надання цифрових послуг Turkcell компанія продовжувала приділяти особливу увагу розвитку діджитал-послуг. Відповідно активна 3-місячна база користувачів цифрових послуг lifecell збільшилася на 26%, як порівняти з 3 кв. 2020 р.

Джерело: lifecell