За «чорний тиждень» клієнти monobank здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн

За «чорний тиждень» клієнти monobank здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн

За «чорний тиждень» клієнти monobank здійснили 20 млн покупок на 6,5 млрд грн

Статистикою за підсумками розпродажів з нагоди «Чорної п’ятниці» поділився співзасновник monobank Олег Гороховський.

За тиждень з 22 по 28 листопада клієнти monobank разом здійснили 20 млн покупок на загальну суму 6,5 млрд грн. Для порівняння, за період з 23 по 29 листопада 2020 року було здійснено 11,8 млн покупок на 3,5 млрд грн. Тобто, за рік кількість покупок в період розпродажів з нагоди «Чорної п’ятниці» зросла в 1,7 раза, а сума майже в 1,9 раза. Тут варто зазначити, що кількість клієнтів monobank за рік також зросла суттєво — з 2,9 млн до 4,5 млн.

Співзасновник monobank виокремив кількість покупок та суму витрат клієнтів, які купували у кредит та за програмою «Купівля частинами»: у 2020-му вони склали 51 тис. покупок на 0,3 млрд грн, а у 2021 році — 127 тис. покупок на 1,1 млрд грн.

Напередодні monobank попередив клієнтів про зменшення кешбеків та зниження ставки на залишок власних коштів у зв’язку зі зниження Mastercard ставок інтерчейндж в Україні.

«Цю битву за клієнтів ми програли». З 1 грудня monobank знижує процентну ставку на залишок власних коштів до 3% та «ріже» кешбеки